Çiftlikköy'ün Yetenekli Ressamları Eserlerini Sergiledi
Çiftlikköy Belediyesi'nin düzenlediği resim kurslarına katılan kursiyerler, yıl boyunca ürettikleri eserleri Engelsiz Kafe'de açılan yıl sonu sergisinde sanatseverlerle buluşturdu.
50'yi Aşkın Eser Görücüye Çıktı
Sergide, Belediye Kültür Merkezi'nde resim eğitimi alan 20 kursiyerin ürettiği 50'yi aşkın yağlı boya ve akrilik boya eser yer aldı. Resim Öğretmeni Elif Akbaş'ın öğrencilerinin birbirinden güzel çalışmaları büyük beğeni topladı.
Protokol ve Vatandaşlar Sergiye Yoğun İlgi Gösterdi
Sergi açılışına Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, Çiftlikköy Kaymakamı Ali Ada, İl Jandarma Komutanı Kd.Alb. Ercan Altın, Yalova Belediye Başkan Yardımcısı Mesut Tutuğ, CHP Çiftlikköy İlçe Başkanı Savaş Kaşıkçı, Çiftlikköy Belediye Meclisi'nin CHP'li üyeleri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
Başkan Yele'den Kursiyerlere Tebrik
Sergiyi gezen Başkan Yele, natürmorttan peyzaja, soyut resimden portre çalışmalarına kadar geniş bir çeşitlilikle üretilen eserleri ilgiyle inceledi. Kursiyerleri başarılı çalışmalarından dolayı tebrik eden Yele, belediye bünyesinde spor branşlarından hobi kurslarına kadar 20'yi aşkın kursta yüzlerce kursiyerin becerilerini geliştirdiğini vurguladı.
Yaz dönemi kurslarıyla birlikte yılın her ayında aktif olarak belediye bünyesinde kurs faaliyetlerinin devam ettiğini belirten Başkan Yele, sanat ve kültür çalışmalarına verdikleri önemi bir kez daha gösterdi.







Yorumlar
Yorum Yap