Gözden Kaçırmayın
Minderde Termal Fırtınası: Yalovalı Kadın Güreşçiler Dünyayı Salladı, Madalyaları KaptıEski Bakan Sütlüoğlu Termal Belediyesi'nde
Termal Belediyesi, önceki dönem AK Parti Çevre Bakanı İmdat Sütlüoğlu ve eski dönem belediye başkanlarını ağırladı. Ziyaretin ilçeye yönelik olumlu bir bakış açısı ile gerçekleştiği belirtildi.
Başkan'dan Teşekkür Mesajı
Termal Belediye Başkanı, İmdat Sütlüoğlu ve önceki dönem belediye başkanlarının ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ziyaretin ilçenin geleceği için pozitif yaklaşım ve işbirliği açısından önemli olduğu vurgulandı.
Ziyaretten Önemli Detaylar
Ziyarette, İmdat Sütlüoğlu ve önceki dönem başkanlarla ilçenin mevcut durumu ve geleceğe yönelik projeler üzerine görüşmeler yapıldı. Termal Belediyesi, ziyaretin verimli geçtiğini ve ilçenin kalkınmasına katkı sağlayacak fikir alışverişinde bulunulduğunu açıkladı.
- Ziyarette, ilçenin turizm potansiyeli değerlendirildi.
- Gelecek dönem için yapılabilecek projeler üzerine fikir alışverişi yapıldı.
- İlçenin sosyal ve kültürel gelişimine yönelik konular ele alındı.
Termal Belediyesi, ziyaretin ilçeye olan ilgiyi artırdığını ve yeni işbirliklerinin önünü açabileceğini belirtti.







Yorumlar
Yorum Yap