Armutlu Belediyesi, yaklaşan sıcak havalarla birlikte artabilecek orman yangını riskine karşı vatandaşları dikkatli olmaya davet etti. Yapılan açıklamada, ormanların korunmasının önemine vurgu yapıldı.
Pozitif Yaklaşım ve Farkındalık
Armutlu Belediyesi, pozitif yaklaşım ile ormanların korunması konusunda farkındalık oluşturmayı hedefliyor. Vatandaşların bilinçli davranışlarıyla orman yangınlarının önüne geçilebileceği belirtildi.
Özellikle çocuklara ormanların korunmasının önemi anlatılarak gelecek nesillere duyarlılık aktarılması gerektiği vurgulandı.
Yangın Riskine Karşı Alınacak Tedbirler
Belediye yetkilileri, orman yangınlarına karşı tedbirli olunması gerektiğini belirterek, vatandaşların ormanlık alanlarda gördükleri şüpheli durumları derhal bildirmelerini istedi.
Ayrıca, orman yangınlarının etkilerini azaltmak için gerekli önlemlerin alınması konusunda çalışmaların devam ettiği ifade edildi.









Yorumlar
Yorum Yap