Gözden Kaçırmayın
Yalova Yeşil Sahalarda Çağ Atladı: İki Müthiş Hakem Profesyonel Liglere Bomba Gibi DüştüÇiftlikköy Belediyespor Futbol Altyapısı'nın minik kramponları, geleneksel piknik etkinliğinde bir araya geldi. Çiftlikköy sahilinde düzenlenen mangal partisine Belediyespor Başkanı Suat Kaan Aydın, yönetim kurulu üyeleri ve altyapı teknik ekibi katıldı.
Eğlenceli Anlar Yaşandı
U-11, U-12, U-13, U-14 ve U-15 takımlarının sporcuları mangal partisinde keyifli anlar geçirdi. 2024-25 Futbol Sezonu'nun yoğun geçtiğini belirten Başkan Aydın, tüm altyapı oyuncularına teşekkür ederek yeni sezonda başarılar diledi.
Başarılarla Dolu Bir Sezon
Çiftlikköy Belediyespor Başkanı Suat Kaan Aydın, "Altyapı takımlarımız çok çalıştıkları bir sezonu geride bıraktı. U-11, U-13 ve U-15 takımlarımız kendi liglerinde final oynadılar. U-14 takımımız grup ikinciliği elde ederken, U-12 takımımız da çeyrek final oynadı" dedi.
Yeni Sezon Hazırlıkları Başladı
Aydın, "Geçtiğimiz hafta itibariyle 2025-26 sezonu için çalışmalarımızı başlattık. Belediye Başkanımız Sayın Adil Yele'nin desteğiyle sporcularımız için en iyisini yapma hedefiyle ilerliyoruz. Yeni sezon öncesinde birlik, beraberlik ve motivasyon pikniği gerçekleştirdik" ifadelerini kullandı.










Yorumlar
Yorum Yap