Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, Gemlik merkezli meydana gelen ve Yalova'da da hissedilen deprem sonrası önemli açıklamalarda bulundu.
Vali Kaya'dan Deprem Açıklaması
Vali Kaya, "Gemlik merkezli meydana gelen ilimizde de etkisi hissedilen 3.9 büyüklüğündeki deprem nedeniyle an itibarıyla, ilimizde olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Saha tarama çalışmalarımız devam etmektedir. Tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun." ifadelerini kullandı.









Yorumlar
Yorum Yap