Yalova Diyabet Okulu Haziran Eğitimleri Başarıyla Tamamlandı
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde düzenlenen Diyabet Okulu Haziran ayı eğitim programı, uzman sağlık personelinin katılımıyla başarıyla gerçekleştirildi. Eğitime katılan hastalara bilgilendirme yapılarak diplomaları takdim edildi.
Yoğun Katılımla Gerçekleşen Eğitim Programı
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 2025 yılı Haziran ayı kapsamında gerçekleştirilen Diyabet Okulu eğitim programı başarıyla tamamlandı. Diyabet konusunda farkındalık yaratmak ve hastaların yaşam kalitesini artırmak amacıyla düzenlenen eğitimlere katılım yoğun oldu.
Uzman Eğitim Kadrosu
Programda; Endokrinoloji Uzmanı Dr. Müge Özcan, Diyabet Eğitim Hemşiresi Derya Taşçı, Uzman Diyetisyen Mert Aşit, Podolog Simge Koçyiğit ve Fizyoterapist Rahime Kurt yer aldı.

Kapsamlı Diyabet Eğitimi ve Diploma Töreni
Eğitim süresince katılımcı hastaların kan şekerleri ölçülerek diyabetin yönetimi hakkında kapsamlı bilgiler aktarıldı. Ayrıca, katılımcılara diyabet eğitim kitapçıkları dağıtıldı ve eğitimi başarıyla tamamlayanlara "Diyabet Okulu Diploması" takdim edildi.
Eğitim sonunda, programa katılan tüm hastalara gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür edildi.


Yorumlar
Yorum Yap