Gözden Kaçırmayın

Satrançta Önce Yarıştılar Sonra Ödülleri Kaptılar,  Minik Yüreklerin  Büyük Heyecanı!Satrançta Önce Yarıştılar Sonra Ödülleri Kaptılar, Minik Yüreklerin Büyük Heyecanı!

Bölgesel Amatör Lig'de (BAL) 2024-2025 sezonunu şampiyon tamamlayarak tarihinde ilk kez TFF 3. Lig'e yükselme başarısı gösteren Yeşil Yalova Futbol Kulübü, şampiyonluk kupalarıyla birlikte Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel'i makamında ziyaret etti.

Şampiyon Ekibin Anlamlı Ziyareti

Ziyarette; Kulüp Başkanı Yalçın Oruç, Onursal Başkan Ali Demirhan, kulüp yöneticileri ve son dönemde kulüp yönetimine katılan ünlü sanatçı Berkay da yer aldı. Şampiyon takımın başarısını ve yaşattığı gururu paylaşmak amacıyla gerçekleşen ziyarette, sezon boyunca gösterilen emek ve birlik vurgulandı.

Başkan Gürel'den Tebrik ve Destek Mesajı

Başkan Mehmet Gürel, Yeşil-Beyazlı kulübü ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı:

"Şampiyonluk yolculuğunuzda gösterdiğiniz mücadele, azim ve kararlılık tüm Yalova'nın göğsünü kabarttı. Sadece bir spor başarısı değil, aynı zamanda kentimizin birlik duygusunu pekiştiren bir zafer oldu. TFF 3. Lig'de de aynı ruhla mücadele edeceğinize inanıyoruz. Şehrimize yaşattığınız bu sevinç için tüm ekibe teşekkür ediyor, yeni sezonda başarılar diliyorum."

Yeşil Yalova şampiyonluk ziyaretiBelediye Başkanı Gürel ile şampiyonluk görüşmesiYeşil Yalova şampiyonluk kupası