Gözden Kaçırmayın

CHP'de Mutlak Butlan Kararı Çıktı! Siyasette Dengeleri Değiştiren İptalin Perde ArkasıCHP'de Mutlak Butlan Kararı Çıktı! Siyasette Dengeleri Değiştiren İptalin Perde Arkası

AK Parti Çınarcık İlçe Başkanı Mehmet Özalp, Çınarcık Belediyesi'nde son 1 yılda yaşanan gelişmeleri değerlendirerek önemli açıklamalarda bulundu. Belediye Başkanı Avni Kurt'un hizmete yönelik çalışmalarının olmadığını iddia eden Özalp, 48 bin lira ödenerek 'Kent Başkanları' ödülünün satın alındığını öne sürdü.

Maaşlar Ödenmiyor, Ödül Satın Alınıyor

Belediye çalışanlarının maaşlarını alamadığını vurgulayan Özalp, "Çınarcık Belediyesi'nde son 1 yıldır yaşananlar, artık hem vicdanları hem de sabırları taşırma noktasına getirmiştir. Hizmet üretemeyen, çözüm getiremeyen bir belediye yönetimi ile karşı karşıyayız" dedi.

Çınarcık'ta Yaşanan Sorunlar

Özalp, toplanmayan çöpler, aylarca maaş alamayan çalışanlar, mobbinge uğrayan personeller ve keyfi gerekçelerle işten çıkarılan 52 belediye emekçisinin sorunlarına dikkat çekti. Tüm bu sorunlara rağmen belediye yönetiminin çözüm yerine gösterişe yöneldiğini belirtti.

48 Bin TL'lik Ödül Skandalı

Özalp, "Vatandaşın çöpü alınmazken, çalışan maaşı ödenmezken; 48.000₺ para ile 'ödül' satın alıp vitrin süslemeye çalışmak, halka yapılan büyük bir saygısızlıktır" ifadelerini kullandı.

İstifa Çağrısı ve Zabıta Skandalı

Maaşını alamayan zabıta personeline 'istifa kağıdını getir imzalayayım' denildiğini aktaran Özalp, "O zabıta personeline söylediğiniz gibi, istifa kağıdını biz getirelim, siz de imzalayın! Çınarcık halkı bahane değil, çözüm bekliyor!" şeklinde konuştu.

Özalp ayrıca Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından belediyeye 1 milyon 300 bin TL ceza kesildiğini hatırlatarak, "Çınarcık halkı bu beceriksiz, kibirli ve bahaneci yönetimi hak etmiyor" dedi.