Gözden Kaçırmayın
Subaşı’nda Geleceğin Yıldızları Sahaya İniyor: Ücretsiz Yaz Futbol Okulu İçin Geri Sayım Başladı
ALTINOVA Belediye Başkanı Yasemin Fazlaca'nın AK Parti'ye geçeceği iddiaları ilçede vatandaşlar arasında tartışma konusu oldu. Başkan Fazlaca'nın partisi hakkındaki belirsiz açıklamaları siyasi çevrelerde yorumlara neden oldu.
Fazlaca'nın Kaçamak Cevabı Tatmin Etmedi
Başkan Fazlaca'ya yöneltilen "AK Parti'ye veya başka partiye geçecek misiniz?" sorusuna verdiği yanıt Altınovalı vatandaşları tatmin etmedi. Fazlaca, "Bu soru halk nazarında da soruluyor. Ben olumlu ya da olumsuz cevap vermek istemiyorum. Süreç CHP'de devam ediyor. Hizmetler noktasında sıkıştığımızda hükümet kanalında yardım istiyoruz" şeklinde konuştu.
Kulislerde Dolaşan İddialar
Altınova siyasetini yakından takip eden kaynaklardan edinilen bilgilere göre, Başkan Fazlaca'nın eline bazı kişiler tarafından AK Parti'ye geçiş konusunda ikna edici video ve belgelerin ulaştırıldığı öne sürülüyor. İddialara göre Fazlaca'nın "biraz süre istediği" ve seçmeninin tepkisini en aza indirecek bir zemin arayışında olduğu belirtiliyor.
Başkan Fazlaca'dan Net Mesaj: "Yetkilerimi Kimseye Kullandırmam!"
Yalovanedio Genel Yayın Yönetmeni Fikret Mazı'ya verdiği röportajda Başkan Yasemin Fazlaca, yönetim anlayışına dair önemli mesajlar verdi. Fazlaca, "Yetkilerimi kimseye kullandırmam! Halk beni seçti, belediyeyi ben yönetirim!" diyerek yönetimdeki kararlılığını ortaya koydu.
Fazlaca'nın Açıklamalarından Satır Başları
- "CHP'li meclis üyeleri eş başkanlık yapmak istiyor!" ifadesiyle belediye içindeki gerilimlere dikkat çekti
- "Belediyeye olan güven arttı, esnafa borç kalmadı! Sigorta ve vergi borçlarını kapattık. Personel maaşlarını zamanında ödüyoruz"
- "Geri vites yok! İşimi iyi yaptığımı biliyorum" diyerek kararlılığını gösterdi
- "Altınova'nın hakkını her kulvarda savunacağım" mesajını verdi
- "Kamu yönetiminde mahremiyet şart, kahve dedikodusu ile belediye yönetilmez!" şeklinde konuştu







Yorumlar
Yorum Yap