Yalova'da Jandarma Teşkilatı'nın kuruluşunun 186. yıldönümü etkinlikleri kapsamında şehitliklerde anma törenleri gerçekleştirildi. İl Jandarma Komutanlığı'nın düzenlediği programlarda şehitler dualarla anıldı.
Yalova Şehitliği'nde Duygusal Anma
Jandarmanın kuruluş yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde ilk program Yalova Şehitliği'nde yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan program Kuran-ı Kerim tilavetiyle devam etti. Ardından şehitler için dualar okundu.
Protokol Üyeleri Şehitleri Andı
Programa katılan Vali Yardımcısı Aziz Mercan, İl Jandarma Komutanı Albay Ercan Altın ve İl Emniyet Müdürü Ümit Bitirik, şehit mezarlarına karanfil bıraktı. Törenlerde milli duygular ön plandaydı.
Polis Şehitliği'nde İkinci Tören
Daha sonra Yalova Polis Şehitliği'nde ikinci bir tören düzenlendi. Burada da şehitler için dualar okundu ve kabirlere karanfiller bırakıldı. İki şehitlikte de benzer anma programları gerçekleştirildi.
Merkez Camisi'nde Mevlit Programı
Öte yandan şehitler için Merkez Camisi'nde mevlit okutuldu. Dini törenlerle de şehitlerin manevi hatıraları yad edildi.









Yorumlar
Yorum Yap