Karamürsel Belediye Başkanı Ahmet Çalık, her ayın ilk Cuma günü geleneksel olarak düzenlenen Muhtarlar Toplantısı'nda ilçedeki tüm mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi.
Mahalle Sorunları Masaya Yatırıldı
Başkanlık makamındaki toplantı salonunda gerçekleşen buluşmada, mahallelerin ihtiyaçları, vatandaşlardan gelen talepler ve planlanan çalışmalar ele alındı.
"Muhtarlar Bizim Gözümüz Kulağımız"
Başkan Çalık, mahalle sorunlarını yerinde tespit ederek hızlı çözümler üretmeyi hedeflediklerini vurguladı: "Muhtarlarımız bizim mahallelerdeki gözümüz, kulağımız. Her ay düzenli olarak bir araya geliyor, sorunları birlikte konuşuyor ve çözüm yolları arıyoruz. Karamürsel'i daha yaşanabilir bir ilçe yapmak için çalışmaya devam edeceğiz."
Toplantı, muhtarların görüş, öneri ve taleplerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.









Yorumlar
Yorum Yap