Kadıköy Belediyesi, sebze üreticileri ve tarım meraklıları için "Sebzede Sulama ve Bitki Besleme Semineri" düzenliyor. 12 Haziran Perşembe günü saat 14.00'te gerçekleşecek ücretsiz seminerde doğru sulama teknikleri ve etkili gübreleme yöntemleri uzmanlar tarafından anlatılacak.
Sebze Üretiminde Verimlilik Artacak
Alanında uzman isimler Dr. Gülşah Üğlü Tekin ve Mustafa Bıyıklı'nın eğitim vereceği seminer, sebze üretiminde verimliliği artırmak ve sağlıklı ürünler elde etmek isteyen katılımcılar için önemli bir fırsat sunuyor. Seminerde güncel tarımsal uygulamalarla ilgili kapsamlı bilgiler paylaşılacak.
Seminer Detayları ve Katılım
Etkinlik Kadıköy Kültür Evi Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilecek. Katılımın tamamen ücretsiz olduğu seminere sebze üretimiyle ilgilenen herkes davetli.









Yorumlar
Yorum Yap