Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, Kurban Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajla tüm hemşerilerinin bayramını kutladı. Başkan Yele, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirilmesi temennisinde bulundu.
Bayramda Dayanışma ve Paylaşım Vurgusu
Bayramların paylaşmanın ve dayanışmanın en güçlü şekilde yaşandığı günler olduğunu belirten Başkan Yele, "Bu bayramda da hoşgörü ve yardımlaşma duygularımızı ön planda tutarak sevgi bağlarımızı daha da güçlendireceğimize inanıyorum. Tüm hemşerilerimin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.
Ücretsiz Ulaşım ve Temizlik Hazırlıkları
Bayramın huzur ve güven içinde geçmesi için belediye olarak gerekli önlemleri aldıklarını açıklayan Yele, mezarlıklar, camiler, cadde ve sokaklarda yıkama ve ot temizliği çalışmalarının tamamlandığını bildirdi. Ayrıca, bayramın 2, 3 ve 4’üncü günlerinde belediye otobüs seferlerinin ücretsiz olacağını duyurdu.








Yorumlar
Yorum Yap