Gözden Kaçırmayın
Yalova Yeşil Sahalarda Çağ Atladı: İki Müthiş Hakem Profesyonel Liglere Bomba Gibi DüştüÇiftlikköy Belediyespor Karate Takımı sporcuları, Orhangazi'de düzenlenen turnuvada büyük bir başarıya imza attı. Takım, 7 madalya ile ilçeye gurur yaşattı.
Orhangazi'de Fırtına Gibi Esettiler
Orhangazi Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen İller Arası Karate Şampiyonası'nda Çiftlikköy karatecileri 12 sporcu ile mücadele etti. Halil İbrahim Yüksektepe'nin öğrencileri, 2 birincilik, 4 ikincilik ve 1 üçüncülük elde ederek toplam 7 madalya kazandı.
Madalya Kazanan Sporcular
2014 doğumlu Emir Atay Sönmez ile 2012 doğumlu Muhammed Miraç Öner, 40 kilogram erkekler kategorisinde altın madalya kazanarak şampiyon oldu. Aynı kiloda mücadele eden 2014 doğumlu Mehmet Eymen Çakmak ikincilik elde etti.
2015 doğumlu Yiğit Alper Gençer, 35 kg erkekler kategorisinde gümüş madalya kazandı. Bayanlarda ise Mine İkra Öner 35 kg'da, Rümeysa Koyun +40 kg'da gümüş madalya alırken, Cemre Mutlu 35 kg bayanlarda bronz madalya kazandı.
Antrenör Yüksektepe'den Teşekkür
Çiftlikköy Belediyespor Karate Takımı Antrenörü Halil İbrahim Yüksektepe, turnuvadan 7 madalya ile döndüklerini belirterek madalya koleksiyonlarına yenilerini eklediklerini ifade etti. Yüksektepe, spora ve sporcuya tam destek veren Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele ile Kulüp Başkanı Suat Kaan Aydın'a teşekkürlerini iletti.








Yorumlar
Yorum Yap